Tuesday, November 20, 2012

Alhamdulillah

Assalamualaikum dan selamat petang. Diri ini muncul kembali untuk berkongsi berita gembira. Alhamdulillah apa yang diimpikan menjadi kenyataan. Tak sia-sia penantian selama ini. Terima kasih Ya Allah atas rezeki yang telah Kau berikan kepadaku. Akhirnya,Allah makbulkan doaku selama ini.

Jutaan terima kasih kepada family,encik buah hati dan teman-teman yang tidak putus-putus memberi nasihat dan semangat kepada diri ini. Semoga Allah sentiasa memberkati kehidupan kalian. Aku pasti akan merindui kalian.

Doaku agar aku dapat menyesuaikan diri di tempat baru nanti. Dan aku berharap aku dapat membanggakan orang-orang disekelilingku. In shaa Allah. Doakan yang terbaik untuk aku. Semoga diri ini mampu menjalankan tanggungjawab sebagai seorang pelajar dengan sempurna. Dan semoga rakan-rakan tidak pernah melupakan insan yang bernama Fatin Nabilah. In shaa Allah.




thanks for reading. press like button n leave some comment oke :)

0 budak cute tinggalkan komen ^_^:

Daisypath Anniversary tickers