Saturday, March 3, 2012

Angan-angan menjadi kenyataan

Semua orang pasti ada benda yang diingini kan?
Sama juga macam fatin.
Seriously fatin mnat gler iPhone since mula-mula dia kluar.
Tapi time tu tak dpt bli sbb tak ckup duit.
As u all know,hrge dia sgt la mahal kan?

Bila iPhone 4 kluar.i'm so excited.
Ada warna putih lagi kan.
Memang teringin sangat nak beli.
Tapi time tu masih bergelar pelajar.
Masa hanya digunakan utk sekolah.
Takde masa nak cari duit utk bli tu.
Hanya mampu tengok orang lain yg guna.

Dlm akhir thun lpas iPhone 4S kluar.
Hati lg membuak-buak nak beli.
Tapi fatin masih bersabar lagi.
Habis je SPM,trus cri kerja.
Kerja dan cari duit smpai ckup utk beli.

Dengan izin Allah,awal bulan 2 fatin dpt bli ape yg fatin impikan.
Fatin beli iPhone 4S warna hitam.
Ramai tnye knapa fatin ambik hitam bkn putih.
Jawapannya sbb fatin suka wrna hitam.
Yeahh,i admit mmg putih cantik.
Tapi fatin takot cepat kotor.
Lgpun handphone fatin sblum ni smua wrna putih.
So da alang-alang bli fon mhal,baek ambik wrna hitam.


Memang sangat-sangat teruja sbb dpt bli apa yg kita nak.
Tambah-tambah lg dgn hasil titik peluh sendiri.
Mak kata lpas ni tak pyh tukar-tukar fon lg.

my collection :)
Lagi beberapa hari result SPM nak keluar.
Hanya mampu bersoa dan berserah.
Semoga apa yg diimpikan tercapai. Aminn :)
thanks for reading. press like button n leave some comment oke :)

0 budak cute tinggalkan komen ^_^: